Włoska ciabatta po polsku ( z oliwkami i suszonymi pomidorami)

Miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle 🙂 Postanowiłam upiec coś z mojej ulubionej kuchni włoskiej, jako że pieczenie chleba idzie mi tak dobrze, to poszłam za ciosem 🙂 Mając wszystkie składniki, które wykorzystałam do poprzedniego przepisu, wymyśliłam, że upiekę ciabattę. Skorzystałam nie z tego przepisu co powinnam i wyszedł mi kolejny chleb, tym razem z czarnymi oliwkami i suszonymi pomidorami 🙂 Myślę, że będzie równie dobry 🙂

Ale obiecuję, że następnym razem skorzystam z tego przepisu Prawdziwa włoska ciabatta

Moja nie wyszła tak rzadka, była bardziej zbita dlatego nie można mówić o tej prawdziwej włoskiej. Włoska powinna być miękka, płaska i porowata.

Do tego przepisu użyłam:

1/2 kg maki pszennej

25 g drożdży

1 łyżka oliwy z oliwek

1 szklanka ciepłej wody

4 sztuki suszonych pomidorów z zalewy

2 łyżki czarnych oliwek

1 płaska łyżeczka soli

1 płaska łyżeczka cukru

Skomentuj

