Chleb – domowy wypiek (książka)

Dzisiaj do mojego kuchennego księgozbioru, oprócz książeczki „ Babeczki słodkie i pikantne” dołączyła broszurka „Chleb – domowy wypiek”. Chleb piekę od kilku lat z przerwami, początkowo w automacie do chleba, na którym uczyłam się go piec, później gdy już poznałam wszystkie tajniki i sztuczki jak zrobić chleb w zwykłym piekarniku, maszynę udało mi się sprzedać ( mam nadzieję, że już nie będę musiała wracać do tego wynalazku ). Jestem fanką różnych książek kucharskich które uroczo będą ozdabiały moją wymarzoną kuchnię w stylu prowansalskim, stylu niezmiennym od lat. Styl domowy, wiejski i bardzo przytulny 🙂 Takim co kuchnia chlebem będzie pachnąca 🙂 książkę oczywiście też zabieram na urlop w celu wypróbowania pierwszych przepisów.

Pierwsze efekty również za 2 tygodnie.

Skomentuj

