Muffiny i kawa

Dzisiaj będąc w Empiku, nie mogłam oprzeć się pokusie, aby wejść na dział „ Kuchnia”. Zanosiłam się z zamiarem zakupu jakiejś książki dotyczącej wypieków. Nie miałam jeszcze przepisów na babeczki i muffinki 🙂 Różowa okładka wyglądała tak zachęcająco i smakowicie jak  babeczki w tej książce, więc musiałam ją nabyć 🙂 akurat jadę na urlop, więc będę miała czas i chęci, żeby coś smacznego wyczarować 🙂

Taka piękna i smaczna muffinka idealnie pasuje do małej czarnej z pianką 🙂 Jestem kawoszką, uwielbiam kawę pod każdą postacią, a ta z pianką jest dla mnie rarytasem i luksusem od święta.

Kawa wypita na jakimś balkonie z widokiem na wieżę Gustave’ a Eiffela zapewne nie smakuje lepiej nigdzie indziej jak w wlasnie Paryżu, do którego mam zamiar kiedyś pojechać 🙂

Efekty wypieków za 2 tygodnie.

Moja ulubiona francuska piosenka Vanessy Paradis :

2 comments

Skomentuj

