Masło sezamowe

Czasem mam ochotę na coś słodkiego ( wiem, że połączenie chleba ze słodka pastą dżemem itp. to nieodpowiednie połączenie, ale to zdarza się naprawdę rzadko). Dzisiaj przygotowałam pastę sezamową( a miało wyjść masło 🙂 . Pierwszą i najważniejszą rzeczą jest jakość sezamu ( ja kupiłam nieodpowiedni) , ziarno powinno być nieoczyszczone, inne jest gorzkie ( niełuszczone). Podejrzewam, że gdy producent nie pisze, że takie jest, takim nie jest 🙂

Sezam najpierw podprażyłam,potem wrzuciłam do blendera ( po chwili robi się tłusta konsystencja), dodałam syrop z agawy, a na końcu odrobinę oliwy. Mnie smakuje średnio, ze względu na gorzki posmak sezamu ;(

IMGP4050IMGP4054IMGP4057IMGP4058IMGP4060IMGP4064

Skomentuj

