Koktajl z jarmużu

Jest i nasza obiecana zielona bomba witaminowa ! 🙂 Koktajl z jarmużu. Nie wiem jak wy go przyrządzacie, bo bardzo zachwalacie jego smak itp. – ja wręcz przeciwnie , nie czuję go w ogóle 😦 Wiecie może dlaczego ? Jest to dla mnie tajemnica. Zrobiłam dwa. Pierwszy był bez smaku, ale wypiłam. Drugi wyszedł o niebo lepiej, ale jarmużu nie czułam w ogóle, dlatego podniosłam jego smak bananem,melonem, kiwi, jabłkiem, nektarynką i 2 łyżkami miodu akacjowego.

Podejrzewam, że witamin odmówić mu nie można, dlatego pić będę go dalej ( choćby z zatkanym nosem ) 🙂

IMGP4131 IMGP4132

Skomentuj

