Koktajle,koktajle,koktajle

Moda na zdrowe odżywianie trwa. I bardzo dobrze !  Wielu ludzi przechodzi na rożne diety,ja stosuję mieszaną. Bezmięsno-warzywno-owocową 🙂 I dobrze mi z tym 🙂 Jakiś czas temu zainspirowałam się ideą fully raw food. 

O co w tym wszystkim chodzi?? Mówiąc prosto, jesz owoce, warzywa, nasiona, ziarna, kiełki na surowo, lub po lekkim ogrzaniu do temperatury max. 40-42 oC. Można tu wydzielić dietę surową wegańską, o której ja się rozpisuję. Są też osoby, które dodają do swego jadłospisu surowe mleko i jego surowe przetwory (praktycznie nie spożywa się mięsa i jajek). Chodzi o to, żeby nie zniszczyć enzymów obecnych w pożywieniu. Co jeszcze?? Używamy żywności organicznej, świeżej, dojrzałej.

Żródło : http://www.surowo.pl/ogolnie-o-raw-food

Dla mnie w żywieniu nie ma nic przyjemniejszego niż spożywanie świeżych produktów, takich, którymi od zawsze obdarzała nas natura, tych o których zapomnieliśmy w momencie pojawienia się PRZEMYSŁU spożywczego (!!). Do rzeczy. W/w moda, pociągnęła za sobą elementy, które mogłyby uprzyjemnić nam czas, trwania na diecie lub dla tych którzy po prostu na co dzień żyją w ten sposób. Mnie bardzo podoba się pomysł wykorzystania słoików do koktajli ( przy okazji wspomnę, że koktajle należy pić przez słomkę, a nie „duszkiem” w dodatku powoli, wtedy zawarte w sokach witaminy zostaną przyswojone przez nasz organizm, a nie zwyczajnie przez niego przelecą wiadomo gdzie). Szeroko na temat słoików pisze dziewczyna z bloga Być Idealną Ja co prawda takiego słoika nie mam zamiaru kupować, z ato na pewno wybiorę się do Ikei, która w swojej ofercie ma… wazon, wyglądający jak dawna butelka do mleka 🙂 Niedługo na pewno będzie moja 🙂 http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30239887/

Desktop

Mnie  z kolei do picia koktajli skutecznie zachęca Kristina Carrillo – BucaramFully Raw, a ostatnio nawet sama Martyna Wojciechowska 🙂 Wspomnę, że od Martyny dowiedziałam się o dziewczynach, które opracowały dietę oczyszczająca na bazie soków Essence Cleanse . jak dla mnie bomba 🙂 witaminowa.

1656325_10153867713495565_1232673124_n

Cieszy mnie to, że jest Nas coraz więcej 🙂

Desktop1

I na słuszność w/w tekstu Pan Trehlebov

Skomentuj

