Kaszotto z niepalonej kaszy gryczanej

Kaszotto,ma to być namiastka włoskiego risotto. Mnie osobiście nazwa się nie podoba, ale ważne jak smakuje 🙂 A smakuje przepysznie 🙂

Zrobieniem kaszotto zainspirowałam się oglądając jakiś program w telewizji, wiedziałam, że mam wszystkie składniki, więc jeszcze tego samego dnia chciałam ten przepis wypróbować. Co prawda nie miałam świeżych grzybów, dlatego użyłam mung, ale wg. mnie to tez był dobry pomysł.

składniki:

– 3 małe cebule

-2 szklanki kaszy gryczanej niepalonej

-bulion warzywny

-kilka grzybów mung

-natka pietruszki

Podsmażyłam cebule. Suchą kaszę wsypałam na patelnię, podprażyłam, dolałam około 1 l bulionu warzywnego, jak już kasza wchłonęła całą wodę, dodałam wcześniej namoczone grzyby mung. Na koniec posypałam natką pietruszki.

Dania w ogóle nie przyprawiałam, ponieważ bulion warzywny był wystarczająco aromatyczny.

kaszotto

Skomentuj

