Sok pobudzająco- rozgrzewający

Sok pobudzająco – rozgrzewający ? Może dla niektórych to za dużo, ale działa 🙂 i rozgrzewa i pobudza. Pobudza z rana, (zamiast porannej kawy), a wieczorem pomaga ruszyć się z krzesła i rozgrzać ciało do ćwiczeń. Pomysłowa mieszanka z kurkumy, imbiru i kardamonu, naprawdę smakuje dość dobrze 🙂 Kurkumę ( lub tez ostryż lub żółcień) kupiłam kiedyś z ciekawości, z nadzieją, że może kiedyś się do czegoś przyda. jest ona m.in. składnikiem przyprawy curry, która kiedyś używałam głównie do przyprawiania kurczaka z ryżem. Jako że kurkuma nie rozpuszcza się w wodzie, tylko w tłuszczach lub alkoholu, w napoju tym powstaje na dnie osad, który ja wylewam ( jak ktoś nie lubi pływających”‚statków” w szklance może sobie odcedzić).

Składniki:

– pół cytryny (obranej tylko ze skórki)

-250 ml wody

– czubek łyżeczki kurkumy i kardamonu ( ja dałam zmielone)

-kawałek imbiru ( zależy od preferencji)

Desktop2

Skomentuj

